Müügitingimused ja privaatsuspoliitika
Veebipoe OneDayOffice.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Rebecca Liis Armus OÜ (registrikood 12080978), Juriidilise aadressiga Tuule tee 3, Vaeküla, Rakvere vald ning asukohaga Tallinna 38, Rakvere.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest teenuste ostmisel.
Veebipoes müüdavate teenuste hinnad on märgitud teenuste juurde ning on kättesaadavad ka teenuse kalendrist valimisel.
Veebipoest soetatud teenust saab soetamisel valitud perioodil kasutada OneDay Office asukohas Tallinna 38, Rakvere.
Teave teenuse kohta on esitatud Veebipoes vahetult teenuste kirjelduse juures.
Tellimuse vormistamine
Teenuse tellimiseks tuleb kalendrist valida endale sobiv teenus ning sobiv periood. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud teenust ei ole võimalik kasutada seoses topelt broneeringuga, riigipühade tõttu või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.
Teenuse kasutamine
Teenuse kasutamiseks tuleb minna OneDay Office ühiskontorisse aadressil Tallinna 38, Rakvere ning administraatorile esitada oma tellimuse kinnitus. Seejärel saate kohapeal tellitud teenust kasutama hakata. Teenuse kasutamise aja olete ise varem kalendrist valinud ning teenust saab kasutada vaid sel perioodil tööpäevadel (esmaspäevast reedeni) vahemikus 8.00-17.00.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kinnitamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Juhul kui tellitud teenuse alguseni on vähem kui 14 päeva, on kliendil õigus lepingust taganeda kuni 24 tundi enne teenuse algust.
Vastavalt VÕS§53 lg 4 alusel ei kehti taganemisõigus lepingule, mille esemeks on teenuse osutamine, kui ettevõtja lepingust tulenevad kohustused on täielikult täidetud ning kui tarbija maksab ettevõtjale tasu, üksnes kui teenuse osutamine või muu soorituse tegemine on alanud tarbija sõnaselgel eelneval nõusolekul ning kinnitusel, et ta on teadlik oma taganemisõiguse kaotamisest ettevõtja poolt lepingu täieliku täitmise korral.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Teenusest tagastamiseks tuleb esitada teenusest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: https://www.riigiteataja.ee/akt/111122021013: Täita taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hello@onedayoffice.ee hiljemalt 14 päeva jooksul tellimuse kinnitusest.
Veebipood tagastab õigeaegsel taganemisavalduse esitamisel ostjale kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud viivitamata, kuid mitte rohkem kui 14 päeva jooksul peale taganemisavalduse saamisest.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest kui taganemisavalduses ei ole jälgitud käesolevates müügitingimustes toodud tähtaegu
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust kui teenuse hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud teenuse lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning ostja teavitab OneDay Office administratiivtöötajat aadressil Tallinna 38, Rakvere koheselt teenuse mittevastavusest. Kui ostja jätkab teenuse kasutamist puudusest teavitamata siis müüja puuduste eest ei vastuta.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast teenuse kasutamise võimaldamist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms).
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Andmekaitsetingimused
Veebipoe OneDayOffice.ee isikuandmete vastutav töötleja on Rebecca Liis Armus OÜ (registrikood 12080978) asukohaga Tallinna 38, Rakvere, tel +372 675 7540 ja e-kiri hello@onedayoffice.ee.
Milliseid isikuandmeid töödeldakse
nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
tellija aadress;
pangakonto number;
teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
klienditoe andmed.
IP aadress
Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse
Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks.
Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, teenus, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud teenuste kalendri haldamiseks, ülevaate koostamiseks, kliendieelistuste analüüsimiseks ning mh tarbijavaidluste lahendamise eesmärgil.
Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi). E-posti kasutatakse lisaks arvete saatmiseks.
Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Õiguslik alus
Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil (kliendi tellimuste haldamine, teenuste ja maksete tagastamine).
Isikuandmete töötlemine toimub seadusjärgse kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine).
Isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja õigustatud huvi tõttu, mis seisneb võimalike tarbijavaidluste lahendamise eesmärgil ostuajaloo andmete kogumises. Õigustatud huvi analüüsiga tutvumiseks saata e-kiri e-posti aadressile hello@onedayoffice.ee.
Andmetöötlus toimub kliendi nõusolekul järgmiste tegevuste täitmiseks: otseturustus.
Turvalisus ja andmetele ligipääs
Isikuandmeid hoitakse zone serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil.
Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.
Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest, milleks on: Andmevahetus e-poega toimub krüpteeritud ühenduse kaudu (TSL), e-poe serverite kaitseks on rakendatud tulemüüri ja asjakohast viirusetõrjet, luuakse regulaarseid varukoopiaid, mida hoitakse e-poe serverist eraldi.
Isikuandmetega tutvumine ja parandamine
Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis või klienditoe vahendusel. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klienditoe vahendusel. Kui isikuandetega tutvumise taotlus on esitatud elektrooniliselt, esitatakse ka teave üldkasutatavate elektrooniliste vahendite kaudu.
Nõusoleku tagasivõtmine
Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta kliendikonto seadete all või teavitades sellest kliendituge e-posti teel.
Säilitamine
Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va ostuajaloo andmed, mida on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.
Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.
Raamatupidamise algdokumentides sisalduvaid isikuandmeid säilitatakse seitse aastat.
Piiramine
Kliendil on õigus taotleda oma isikuandmete töötlemise piiramist, kui andmed on ebaõiged või pole täielikud või kui tema isikuandmeid töödeldakse ebaseaduslikult.
Vastuväited
Kliendil on õigus esitada vastuväiteid seoses tema isikuandmete töötlemisega, kui tal on alust arvata, et tema isikuandmete töötlemiseks puudub seaduslik alus.
Kustutamine
Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul. Vastuses taotlusele tuuakse välja need isikuandmed, mida ei kustuta ning millisel õiguslikul alusel ja põhjusel neid säilitatakse.
Ülekandmine
E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.
Otseturustusteated
E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.
Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel (vastav teave tuleb esitada selgelt ja eraldi igasugusest muust teabest).
Vaidluste lahendamine
Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel hello@onedayoffice.ee või +372 675 7540. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile hello@onedayoffice.ee või helistada telefonil: +372 675 7540.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin: https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon . Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
